fredag 1. april 2011

Venter på overskudd

Årets første mål er halvmaraton i Fredrikstad neste søndag. I denne løypa perset jeg i fjor med 1.22.52. Fire runder i en rask, lettløpt løype. Planen å nærme meg 1.20, det betyr 20 minutter pr runde. Håper at forrige ukes massive treningsmengde vil gi overskudd!

Dette har skjedd denne uka:
  • Mandag var siste treningsdag på Playitas. Avsluttet med en tung terskeløkt før avreise. Det ble en lang reisedag, var ikke i seng før kl ett natt til tirsdag.
  • Tirsdag skulle jeg kjørt korte, lette intervaller på beina. Var dønn sliten og null respons fra kroppen bidro til tidenes korteste treningsøkt på 14 minutter og kun 2 km.
  • Onsdag fant jeg frem sykkelen og tråkket en lett runde fra Gjøvik om Raufoss. Ivrig i hodet men fortsatt blytunge bein.
  • Torsdag ble det en liten spasertur med bikkja.
  • I dag fredag har jeg løpt en lett tur på 9.5 km, ca 55 minutter. Mer sprut i beina, kjørte noen lette og korte drag. Kroppen på rett vei!
Planlegger en  lett intervalløkt i morgen med max 6 tusenmetre. Mens vi venter på toppformen vises det svømmevideo fra Playitas:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar