fredag 26. februar 2010

I gang igjen...

Første løpetur på over en uke i går - løpetrening med fotballaget. Dårlig fremmøte, ikke mer enn 7 gutter møtte opp. Spent på hvordan det skulle gå for egen del, fortsatt litt tett i nesa. Det ble ei ganske rolig økt med et par litt lange bakkedrag. Hadde litt tørrhoste etter dragene, men ikke noe stort problem. Lett og fin i beina - skulle bare mangle med såpass mye ro og hvile. 1:15 totalt.

I dag gjentok jeg suksessen med en liten time i rolig tempo med bikkja. Mye snø og slitsomt å løpe på tærne for å få feste. Herlig at det begynner å bli lysere!

I morgen prøver jeg meg på bakkeintervaller.

2 kommentarer:

  1. Bra du er i gang igjen, Jan Olav. Da er du vel klar for en Snøkut igjen til tirsdag? Jeg stiller i alle fall ikke full av overskudd, så vi får se hvordan det går...

    SvarSlett
  2. Jeg kommer! Er vel ikke helt restituert enda, men stiller på start og kommer til å gi det jeg har!

    SvarSlett