torsdag 15. oktober 2009

3000m testløp

Per B hadde invitert utvalgte O2-junkies til en uformell test på Gjøvik stadion, og hele 10 karer stilte smånervøse og trippende opp på et - for meg ihvertfall - uvant underlag. Vi skjønte det var alvor når arrangøren hadde funnet frem både startnumre, stor bjelle og rundeteller! En ny opplevelse å løpe på bane, men absolutt gøy! Fikk hederlig omtale for førsterunden min, som i pur iver og glede ble unnagjort i 3 min/km-tempo, og som jeg sikkert kommer til å bli påminnet i årene som kommer... Planen er å gjenta testløpet med jevne mellomrom fremover vinteren, og det er utlovet premiering til den som forbedrer seg mest neste gang!

Resultatene finner du her

2 kommentarer:

  1. Tenker han som smaug seg under 10 ble glad, og at han som var 1 sek over ikke så glad.

    Jeg blir jo nysgjerrig hva tiden på de to andre kilometerne ble når første gikk på 3 blank!

    SvarSlett
  2. hehe - det var første runde det gikk såpass fort. Syns det var rart at ingen av de sterkeste løperene ville forbi... Nå er det bare å slappe av til i morgen!

    SvarSlett