mandag 28. mars 2011

Playitas dag 7: Triatlon konkurranse

Dagen startet med svømming. Økta avsluttet med 400m på tid. Svømte det jeg var kar om, og kom inn på 7:23, ganske langt bak i feltet.

På ettermiddagen ble det syklet langtur. I ganske rolig tempo gjorde vi unna 46 km på drøyt 2 timer. Så gikk vi direkte over til siste del av triatlon konkurransen. Startet etter gundermetoden, og jeg startet 2:13 etter Øyvind J som var raskest på svømminga. Sykkelløypa var 2 runder mellom to rundkjøringer. Totalt 9 km. Tråkket det jeg hadde og melkesyra sprutet. Brukte 16 minutter, ikke all verdens prestasjon. Ble ikke passert av noen på syklinga, men passerte heller ingen. Snittpuls 156, max 171.

Syklet inn i skiftesonen med 170 i puls. Hoppet av sykkelen i skiftesonen, og fikk på meg joggesko. Brukte hele 38 sek på å veksle. Løpinga var 2 km på grusvei, samme strekning som vi løp intervaller tidligere. Pushet det jeg klarte, og kilometeren ut til vending var knalltøff i 30 pluss varme med svak stigning og på løs grus.

Fant tilbake løpesteget etter vending, fikk opp farten. Nærmet meg Vibeke og Marte bakfra. Passerte førstnevnte hundre meter før mål, men klarte akkurat ikke Marte. Brukte 7:41 på de to kilometrene, snittpuls 173, max 181. Artig treningsøkt!

Logg:
Svøm: 2 km (1:08)
Sykkel: 55 km (2:21)
Løp: 5 km (0:20)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar